.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضيحات دبير كل حزب توسعه و عدالت درباره كانديداتوري محسن رضايي
دو ماه قبل ايشان در پاسخ به تقاضاها و اصرار برخي دوستان و گروه‌ها، رسيدن به تصميم جمعي با كمك نخبگان ملي بر مبناي برنامه‌اي كارآمد در بين نامزدهاي متعهد را مورد تاكيد قرار دادند...

دبير كل حزب توسعه و عدالت با اشاره به انتشار برخي اخبار درباره جدي‌شدن كانديداتوري محسن رضايي براي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: آقاي رضايي با ترجيح تصميم جمعي اصولگرايان، اتكا به نخبگان و برنامه‌اي كارآمد را به جاي پذيرفتن اوليه‌ي نامزدي رياست‌جمهوري توصيه كرده‌اند.

«رضا طلايي‌نيك» در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ، افزود: آقاي رضايي ائتلاف بر مبناي برنامه‌ي كارآمد دولت دهم را بر تصميم فردي ترجيح مي‌دهد.

وي اظهار كرد: دو ماه قبل ايشان در پاسخ به تقاضاها و اصرار برخي دوستان و گروه‌ها، رسيدن به تصميم جمعي با كمك نخبگان ملي بر مبناي برنامه‌اي كارآمد در بين نامزدهاي متعهد را مورد تاكيد قرار دادند.

دبير كل حزب توسعه و عدالت، افزود: آقاي رضايي با ترجيح تصميم جمعي اصول‌گرايان، اتكا به نخبگان و برنامه‌اي كارآمد را به جاي پذيرفتن اوليه‌ي نامزدي رياست‌جمهوري توصيه كردند.

طلايي‌نيك گفت: بر مبناي توصيه آقاي رضايي، حزب توسعه و عدالت، رايزني‌ها و پردازش ايده‌ي جديد انتخاباتي براي ائتلافي كارآمد و مبتني بر برنامه‌اي شفاف براي دولت دهم را با فرآيند تصميم جمعي بين اصول‌گرايان، در پيش گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: همان‌گونه كه در نشست خبري قبلي اعلام كرديم، حزب توسعه و عدالت، رايزني‌هايي را بين شخصيت‌ها و نخبگان ملي براي تحقق ايده‌ي جديد انتخاباتي با تاكيد بر برنامه‌محوري و جمع‌گرايي به جاي تصميمات فردي دنبال مي‌كند. بر همين اساس حزب توسعه و عدالت با اولويت رايزني و ائتلاف جمعي بين اصول‌گرايان، همچنين اتخاذ برنامه‌اي كارآمد براي جهش در توسعه و عدالت پايدار در دولت دهم تا كنون وارد تصميم‌گيري درباره‌ي مصاديق نشده است.

دبير كل حزب توسعه و عدالت، افزود: پس از تكميل رايزني‌ها با همه‌ي گروه‌ها و نخبگان ملي پيش‌بيني شده و امكان اتخاذ تصميم جمعي بين نامزدهاي متعهد و توافق بر برنامه‌اي شفاف و كارآمد براي دولت دهم در ائتلاف با ساير گروه‌هاي اصولگرا به بررسي مصاديق و نامزدها خواهيم پرداخت.

طلايي‌نيك هم‌چنين خاطرنشان كرد: در همين راستا تاكيد و توصيه‌ي آقاي رضايي در پاسخ به تقاضاها براي نامزدي انتخابات نيل به ائتلاف و تصميم جمعي به جاي فردگرايي و برنامه‌محوري به جاي شخصيت‌محوري در انتخابات آينده است؛ زيرا مقتضيات داخلي و خارجي كشور، ارتقاي كارآمدي و اتخاذ برنامه‌اي شفاف و جامع براي تحقق گفتمان پيشرفت و عدالت را ايجاب مي‌كند.

وي افزود: بر همين اساس حزب توسعه و عدالت تحول در فرآيند، مقدمات و چگونگي ورود به عرصه‌ي انتخابات را بر تعجيل در تعيين نامزدها اولويت داده است؛ چرا كه ورود بدون برنامه‌ي شفاف و عملياتي و بدون پشتوانه‌ي جمعي و ائتلافي براي دولت آينده همانند گذشته در جهش توسعه و عدالت پايدار، كارآيي لازم را نخواهد داشت.

دبير كل حزب توسعه و عدالت، هم‌چنين درباره ايده‌ي جديد انتخاباتي اين حزب با بيان اين كه كليت اين ايده اعلام شده است، به ايسنا گفت: حضور نخبگان ملي با تخصص‌هاي گوناگون و بررسي برنامه‌ي شفاف نامزدها در حوزه‌هاي مهم داخلي و خارجي و ميزان كارآيي آنان، هم‌چنين تصميم‌گيري با فرآيند تدوين شده و در واقع تصميم فراحزبي براي تحقق ايده‌ي جديد انتخاباتي با هدف ارتقاي كارآمدي و انتخاب آگاهانه‌تر مردم از الزامات اين ايده است.

وي در ادامه‌ي اين گفت‌وگو ساز و كار 6 + 5 در راه رسيدن به وحدت ميان اصولگرايان را داراي نواقص و مشكلاتي خواند و گفت: با توجه به نواقص و مشكلات متعدد گذشته بايد در مدل 6 + 5 تجديدنظر شود.

طلايي‌نيك در پايان گفت: عدم حضور بخش قابل توجهي از اصول‌گرايان در مدل‌هاي سنتي گذشته موجب موفقيت‌هاي محدود و نسبي در سطح ملي بوده است؛ بنابراين در ايده‌ي پيشنهادي حزب توسعه و عدالت، اصول‌گرايي فراگير با شاخص‌هاي تبيين شده‌ي رهبر معظم انقلاب مورد تاكيد قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.